Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, January 7, 2009

Chen Program Study...Pokemonnnnn

haha...apakah ini???

oh ini adalah game...game ni aku selalu main bila balik kampung...ada dalam pc lama aku yang aku guna masa belajar dulu....so sekarang pc tu dah jadi pc untuk anak2 buah aku main game pulak...

minggu lepas tiba2 rasa nak cari pulak game ni...puas aku cari kat internet...akhirnya jumpa jugak...yahooooo.....

syok wooo main game ni...boleh addicted...lepas habis 1 game nak main lagi dan lagi dan lagi...haha...so sekarang aku nak bagi korang pulak addicted...korang download la game tu kat sini ...hehe...

tapi games ni ada bugs tauuu...dia macam ada mereng2 sikit...ahahahha...so nak elakkan kemerengan tu korang kena off kan sound...kalau tak nanti bila lagu dia dah habis...terus korang kena stop main even masa ada lagi...so cara nak off kan sound tu macam gambar kat bawah ni ok...nanti korang tercari2 pulak kat mana nak off sound...maklum la bahasa kat dalam game tu mesti korang tak faham kan?kan?kan?haha...


lepas dah off sound boleh la start main...


cara mainnya kena cari gambar yang sama...tapi bukan semua gambar boleh dimatchkan...gambar tu perlu sebaris dan tak ada halangan gambar lain...contoh senang macam kat bawah ni la...



tapi kalau tak faham jugak boleh la tengok help...hehe...selamat bermain...


15 comments:

kuizikel said...

oh amoi je bleh main game ni sbb aku tak paham tulisan cina :)

amoi said...

hahha...main weh...best woo...aku dah bg tutorial tu...heh...

NedLi Sakurai said...

aku tatau pun ko pernah addicted ngan game nie dulu

amoi said...

eh bkn dulu...masa belajar belum lagi...1-2 tahun kebelakangan ni jek..lepas game ni diinstall dalam pc lama aku tu..

Anonymous said...

alang2 main game pokemon gold terus..

amoi said...

mcm mana ek game pokemon gold tu?

Anonymous said...

ingat games mende la dia hebohkan .. rupenyer games nie .. asal la tak minta kat haku. dah lama ader mende nie

Anonymous said...

laa...ko ada ke games ni..mana aku tau ko ada :P

Unknown said...

i want to download this game how can i download this?

amoi said...

hi dipali..u can download it here http://www.4shared.com/file/79351830/1d51567f/poke.html
have fun :)

Puteh Linux said...

aiyak window 7 tak leh main game ni.....

amoi said...

oh ye ke?rugi la...

Anonymous said...

la sengal la windows7 nie...
dh berkurun aku cari game nie...
tolong!!!
i nk game nie

Anonymous said...

la sengal la windows7 nie...
dh berkurun aku cari game nie...
tolong!!!
i nk game nie

amoi said...

sian...aku tak dapek nak nolong...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...