Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, February 26, 2009

Tag Dari Yun Pulak!

kena tag dari Yun la pulak...nasib baik senang jek...slyde punya nanti akak buat ye!...hehe...

-GO to your photos folder in your computer
-GO to the 6th Folder of your photos
-GO to the 6th photos in that folder
-Put the picture on your blog & description of it.
-Invite 6 friends to join the challenge
-Link them in your blog & let they know they have been challenged.

notebook aku takde gambar...aku dah sumbat semua dalam external hdisk...so aku ambik dari external hdisk je la kan...bukak2 aku tengok ada 5 je folder...macam mana ni? fikir punya fikir baru teringat ada lagi gambar yang aku tak transfer dalam ext hdisk aku lagi....so lepas aku transfer ada 8 folder semuanya...hehe...dah kat bawah ni adalah hasil cariannya...tadaaaaaaa



gambar ni diambik oleh pojan masa kitaorang (pojan, aku, aini & ona) pergi carrefour beli barang untuk masak steamboat...dalam carrefour pon berposing sakan...dengan botol sos plak tu...ahahaha...

arghhh...pesal aku tak pernah jadi nak buat gambar macam ni?grrrrrr...

ok la nak tag orang lain plak...mari kita lihat sapa yang kenaaaaaaaaaa...



silalah buat ye! hehe...sonang yo...

2 comments:

pojan said...

patutla cantik je botol ni... rupayer aku yg amik..muakakakka..perasan...

nanti blk umah aku buat, skang kena gi kursus, kat netbook ni tak cukup 6th folder...

boring seh aku kena gi kursus jumaat.. jumaat cuti otey

amoi said...

haha...sejak bila ko pandai perasan ni?ehehhee...

ah buat jgn tak buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...