Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, February 20, 2009

Layan Tag Lagi

dah lama kena tag dengan aini tapi baru skrg rasa rajin nak layan tag ni...hehe...sorry ye aini...*wink*

1. Anda rasa anda hot?
ada la rasa sikit...ahahaha...

2. Upload gambar kegemaran anda.
gambar aku naik basikal dengan aini & ona...tade pada aku...nnti aku mintak kat pojan

3. Kenapa anda suka gambar ini?
sbb ni gambar moment...natural jek...lepas tu aku rasa aku macam cun jek dalam gambar tu..muahahha...

4. Bila kali terakhir makan pizza?
masa farewell party pojan kat alamanda...2 hari sebelum CNY...

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Selawat Shifa' - Hijjaz...errr tu kira lagu ke?

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
tak buat apa2 pon...menaip sambil borak dengan kak ana a.k.a rumet aku...

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
amoi...i likeeeeee

8. Tag lagi 6 orang :
ramai duh...

i. chipsmunk a.k.a rizal
ii. yun a.k.a blur42nd
iii. knizam
iv. piz
v. slyde
vi. ....

//*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…

9. Sapa No 1 pd anda?
dia ofismate aku masa aku praktikal dulu...hoho...

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
no 3 tade hubungan dengan sesapa...aku jumpa dia di alam maya...

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
slyde pon aku jumpa di alam maya...skrg ni dah jumpa di alam nyata...hehe...

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
piz pon asalnya jumpa di alam maya...tapi skrg kira rapat jugak la...dia dok dekat je dengan umah aku...hehe...

13. Siapakah orang nombor 2?
yun tu aku jumpa masa photoshoot kat CADC minggu lepas...hehe...

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
la...mana de no 6...

4 comments:

kuizikel said...

apsal tak tag aku ni.. tak puas hati...kakakkakaka... gambo tu tade ek? kakaka..kang aku emel...tungguuuuuuuu

amoi said...

aini kan dah tag ko...tapi ko je yg tak buat...ahahaha....

ah emel2...

blur42nd said...

ek eleh..aku kene lah plak..huk22

amoi said...

haha...nasib la kan?hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...