Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, April 23, 2009

Danish's Birthday

Jumaat lepas birthday Danish anak buah aku...kebetulan pulak aku ada kat kampung...kakak aku buat makan2 sikit...kek + sate jek...tade ajak orang pun...sendiri2 makan jek...so sempat snap gambar sikit2...







athirah menyebok kat sebelah...oo kecik je kek dia...


yay! sukanya saya..saya dah 2 tahun


eleh saya dah lama 2 tahun...silalah ambik gambar saya bersama kek ni




saya dah besar...saya dah boleh mengorat la..hoho


tok...gambar mak tade sebab terlalu seksi untuk diambik..hehe


sedapnyeee hingga menjilat jari


the siblings...pesal buruk benor muka ko amirul??


pose gaya ayu la konon


8 comments:

~tuah.rimbun~ said...

Yezza!
aku first lagi...
tapi tak de idea nk komen...

Happy besday danish!

amoi said...

hehe...congrats2..haha...

oh tq bg pihak danish...hehe...wish je ke?adiah tade?hehe

zamrita said...

semua anak buah ko comel..ada iras cina ko dula ada keturunan baba dan nyonya ke...hahahahahahaha

~tuah.rimbun~ said...

nak hadiah?
kene sign up takaful education plan dulu lah ek....
hehehhehe

NedLi Natalisz said...

athirah banyak ikut muker akak ko laa (^_^)

amoi said...

zamrita: haha..aku keturunan bugis...err..ada kena mengena tak?haha...

tuah rimbun: wah ada syarat plak ek...hehe

nedli: haha ye ke?aku pon tak perasan dia ikut muka sapa..hehe...

zamrita said...

hahahahahah...nasib la ko kan keturunan lanun...kan keturunan bugis zaman dolu..dolu suka menalun je..hahahahah...sorry ekkk kalau gurauan aku ne..cam kaso sikek...heheheh...

amoi said...

haha...lanun ek?lanun pun lanun la...haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...