Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, March 4, 2009

Banjir Kilat kat KL semalam!!!



patut la lrt putra semalam stucked...rupa2nya banjir kilat kat KL...setengah jam aku tunggu pintu lrt tu tutup...giler penat...baik aku balik jalan kaki je kan...elektrik pun takde kat stesen lrt semalam...officemate aku sampai kat stesen universiti dalam pukul 6.45 ptg...masa dia sampai situ operasi lrt diberhentikan...nasib baik ada orang yang dia boleh tumpang...



Francessca Peter pun stucked dalam jam semalam..hehe...

haiii...apa cerita smart tunnel ek?

source: the star

10 comments:

NedLi Natalisz said...

fail kan smart tunnel tue? dah la fail.. suruh org bayar tol plaks lagik..

pojan said...

smart ke semut? byk sgt mkn semut? semut lagi pndai.. kesimpulan hampeh.. sib baik aku dah pindah jauh..hehe

blur42nd said...

hehehe smart tu bkn ke objektif nye utk tadah ujan bg berhampiran utk mengelakkan kawasan berkenaan dr banjir...dats y bile ujan & air penuh...maka jln tu akan ditutup...main purpose dia bkn lah utk laluan kenderaan aku rase....ke aku yg slh phm hehehehe :)

bab tol tu lak....sbb std malaysia lah kn..jln baru kene ade tol..yg kunun2 nak pulangkan balik modal pelaburan tok pembinaan jln tu..fouhhh

blur42nd said...

tp ape-ape pon KL tetap banjir even smart tunnel tu wujud...kire wujud ke idak..same jek..xde effek..sbb KL ttp kene banjir kilat..hehehe

amoi said...

nedli: aah...failed betul...tempat banjir tu dekat plak ngan smart tunnel tu...diaorg lupa nak aktifkan kot...hampeh...

pojan: haha...betul2..sungguh semut...

blur: yup...tapi masalahnya smart tunnel tu tak tadah pon..sbb tu banjir kilat semlm...kita tgk apa kata surveyyy...

slyde said...

smlm hujan x lame mane pun, x sampai sejam pun rasenye. sy dok lepak kat o'briens ocbc seblah masjid jamek sementara tunggu kelas kol 6, rasenye hujan start lebat around 4.45 smpi la 5.20. by 5.30 sy dh jalan gerak ke kelas, mase tu hujan dh reda sket n mase tu sy lalu depan lrt msjd jamek, jalan melaka dpn wisma lee rubber dh banjir, ade sekor kancil tenggelam. sian die huhu sy jalan jengket2 sbb nk elak lipas yg sgt byk, lipas pun jln jengket2 sbb terkejut air naik tetibe heheh

cheamet said...

ko dah sediakan rakit tong dram ke nak wat g keje????hehehe

amoi said...

slyde: ah tu la pasal...ujan kejap je...tapi lebat kan?haha...lipas pon kuar sbb rumah dia banjir...hehe...

cheamet: takpe...aku dok atas bukit...insyaAllah tak banjir..hehe...

~tuah.rimbun~ said...

seremban jugak yg cool..
jgn marah ek...

amoi said...

aah...best ek dok seremban...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...