Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 18, 2008

Girls Outing I

walaupun dah outdated..aku tetap nak update...muahahah...


photos: credit to ona


sebelum pergi kenduri pah kat dewan MBSA...xtvt kitaorg adalah jogging kat central park setia alam...walaupun mlm sebelum tu tak cukup tido...tapi aku gagahkan diri jugak utk bgn...ona ckp sblm gosok gigi minum air masak so mata akan jadi segar...aku pun ikut la + mmg dahaga pun...tapi aku tak rasa pun apa2 perbezaan...ahahaha...:P


setia alam ni mmg favourite township aku...aku suka suasana kat sini...rumah pun cantik2...berangan jugak nak beli tapi fikir jauh sgt aku kuburkan je hasrat tu...huhu...dapat jogging kat central park pun jadi la...actually bkn jogging pun...dok bergambar je + melompat...haha...aku mmg dah lama nak buat aksi melompat tu...akhirnya tercapai jugak hajat...sib baik ona bawak digicam...hehe...oh baru teringat...selain tu kitaorg pun buat tarian poco2...best tapi aku ni lmbt pikap sket...hehe...kena byk practice...aini nnti ajar lagi ek :)



lepas penat bergambar + melompat kitaorg pun terus gi breakfast...ona bawak kitaorg kat yasmin kopitiam...area2 situ jugak...white coffee dia mmg sedap...kalah old town...semua mknan dia sedap...nyum2...pesal la jauh sgt yasmin kopitiam tu...kalau dekat hari2 aku lepak...huhu...


lepas bfast kitaorg singgah tesco sat beli mekap kat elianto...ahahaha...sempat lagi tu cari mekap utk dipakai masa wedding pah...pilih2 punya pilih...jln punya jln...tak sedar dah lewat rupanya...smp umah siap2 terus gi MBSA...nasib baik pengantin baru smp kat dewan...hehe...tapi tak sempat la nak ambik gambar masa pengantin sampai...

sampai2 je semua dah kebulur...mkn dulu pastu baru sibuk ambik gambar pengantin...eh sbnrnya sibuk ambik gambar ali dgn mariam...hehe...lepas sesi bergambar + solat baru la semua beransur pulang...


4 comments:

Anonymous said...

cam pernah ku lihat kekanak rebina yang sedang melompat tu .. tapi dimana ya ?

amoi said...

haha...comel tak? :P

Anonymous said...

hehehhe .. susah nak jawab tu

amoi said...

haha...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...