Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 30, 2008

Journey to the Center of the Earth 3D


ahad lepas lepas penat trekking kat laman 2008 ...aku gi tgk cerita Journey to the Center of the Earth kat mid valley shopping mall kegemaran aku...haha...kegemaran ke? :P

sbnrnya nak tgk bkn sbb cerita tu...tp sbb 3D movie...first time nak tgk 3D movie dan first time gsc mid valley tayang 3D movie...punya la sanggup tunggu seat released...sib baik ada...

masa masuk tu baru terfikir...alamak camna nak pakai spek 3D ni...aku dah la mmg pakai spek...huhu...sib baik spek 3D tu besar...so aku pakai double spek...ahahaha...

best jugak tgk 3D ni...mcm pelakon tu betul2 ada kat dpn mata...pastu masa pelakon tu baling yoyo...aku siap terkejut...cam dia baling kat dpn mata aku..ahahahah...hampeh sungguh...

cerita ni biasa2 je...tak logik pon ada gak...takkan leh dok tgh2 bumi kan?tak panas lak tu...selamba je aku tgk....ahahhaa...

so aku sarankan korang takyah tgk la cerita ni...membazir duit jek...tp kalo nak rasa tgk 3D movie...leh la try...kat gsc mid valley rm17...huhu...mahal jugak....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...