Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 19, 2008

Tak Bisa Memiliki - Samsons


pendek giler lirik....layannnnnnnnn...

[*]
Apakah yang engkau cari
Tak kau temukan di hatiku
Apakah yang engkau inginkan
Tak dapat lagi ku penuhi
Begitulah aku
Pahamilah aku

[**]
Mungkin aku tidaklah sempurna
Tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku
Mungkin aku tak bisa memiliki
Dirimu seumur hidupku

Back to [*][**]
Back to [**]

Dirimu seumur hidupku 3x

download sini

12 comments:

nedli said...

erm.. ko percaya tak moi, kalo aku ckp aku ader sowang pakcik (tp muder dr aku) yg muker dier ala-ala salah sowang anggota kump. samsons nie?

amoi said...

pakcik muda dari ko?camna tu?pakcik ko ke?kalo muka cam penyanyi samsons ni nak gak aku berkenalan...hehe....

nedli said...

ko nie x menjawap soalan la ila..
aku tanyer ko caya ke idak? (^^ii)

muda umur sbb dier anak tok sedara aku,
kiranyer dlm erti kata lain..
muda dr ko jugak laa (^^,)

amoi said...

ooo soalan ke?hehe...sori la...aku suka jawab soalan dgn soalan...ekekeke...

ala...muda ke?tak best ar camni...baru nak suruh kenalkan...hehe...:P

NedLi Natalisz said...

tuelaa.. kalo tak, bleh aku kenalkan, kan? then nanti bleh aku pangil ko macik ila.. sbb aku panggil dier pak adek (^^ii)

amoi said...

oh tidak...jgn la panggil aku makcik...panggil kakak cukup la...walaupun aku muda dari ko :P

nedli said...

mak adek ilaa (^^ii)
hahahhaha....



weh.. ko siyes ke nak buat
trip "jalan2 singapore" nie?

ezad said...

Oh nak jalan2 singapore ker?hehe, nak cari Batman ker?..hehe, yg pasti sy lebih kacak dari anggota Samsons..kih3

amoi said...

nedli: :P...weh betul la...jom laaaaaaa...ajak radhie ke sapa2 lagi...gian nak berjln2 ni...huhuhu...

amoi said...

ezad: aah...dah lama teringin gi singapore...saja jln2 tgk tpt org...hehe...
wahh..lagi kacak dari anggota samsons?boleh jd penyanyi ni...hehe...

nedli said...

buat aa proposal.. baper duit nak pakai.. tido mana.. tentatif program (^^,)..

amoi said...

ok ok...kena plan dari skrg ni...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...