aku tension betul dgn maxis...bln 12 thn lepas aku register maxis broadband kat mid valley...aku cek kat map diaorg area umah aku ada HSDPA...kira cun aa tu...high speed...bila bwk blk umah...hampeh...takleh connect langsung...dlm masa seminggu aku test mmg tak dpt...call customer service...nak dekat sejam still tak solve...hangin dah aku...bil tel aku bayar...tp prob takleh solve...pas kat kak anim...terus dia smash...pastu kitaorg letak tel...tau plak dia call semula...pas kat technical pon diaorg ckp akan cek coverage kat umah aku...hmm sblm tu diaorg claim tingkat 5 dan ke atas tak dpt coverage...ada lam borang yg aku sign...salah aku gak tak baca betul2...tp should be rumah aku dpt ar sbb umah aku tingkat 4...bila aku ckp nak terminate...customer service ckp takleh refund...hangin aa aku...mana leh camtu...kita byr bodo2 utk service yg kita tak dpt...pastu aku dan kak anim bertekad pi terminate terus kat klcc...tanya org kat kaunter tu terus dia ckp leh dpt refund...dlm masa 2 minggu kalo tak salah aku...apa ni...customer service ckp lain...org kat kaunter ckp lain...
pastu tak smp sebln lepas tu aku dpt bil suruh byr...aik kan aku dah terminate?pesal jd camni?tak hingin aku bayar...pastu lagi skali aku dan kak anim pegi klcc...tanya kat kaunter tu cek2 dia ckp diaorg salah...dia buat report pastu dia suruh call customer service dalam masa seminggu...aku call dia ckp diaorg dah deduct amount dan refund boleh dpt dalam masa 3 bln...3 bln? giler lama...ok fine...aku tunggu 3 bln...
last 2 weeks aku call lagi sekali tanya refund aku sbb dah lebih 3 bln still tak dpt2...customer service tu cek aku dah terminate lebih 3 bln...pastu dia ckp cek tu dah ada kat klcc...so aku akan dpt cek tu within 7 working days...dan dia ckp kalo still tak dpt...call diaorg semula...lega dengar...dan hari ni dah 10 hari bekerja...aku call semula sbb still tak dpt lagi cek tu...customer service tu cek...dia ckp cek tu baru approve 20hb...dan aku kena tunggu dalam masa 60 hari...WTH!!! giler pe...aku dah tunggu 4 bln...dan sekarang aku nak kena tunggu lg 2 bln...apa susah sgt nak dpt refund ni?amik duit org cepat je...tp nak bayar blk bkn main susah...bkn byk pon...rm100 jek...aku nak complaint kat orang atasan aaa camni...yg hangin nye sorg customer service ni ckp lain...customer service yg lain ckp lain lak...diaorg ni tak tau prosedur ke? ke main tibai jek...grrrrrrr...
Benci 12
1 year ago
2 comments:
apa lagi.. emel la kat CEO maxis.. untung2 dpt broadband free... muahahahha
ahahaha...tu la pasal..mmg aku nak emel kat org atasan...siap aaa diaorg nnti...hehe..
Post a Comment