Subscribe

RSS Feed (xml)

Email Subscription

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, August 7, 2008

Nuffnang vs Advertlets

aku letak kedua2 iklan ni kat blog aku...aku buat perbandingan...advertlets ni lg byk org klik dari nuffnang...apa silap nuffnang ek?iklan tak menarik ke apa ek?ke org saja dengki tak nak klik iklan aku?haha :P

tp walaupon advertlets ni ramai org klik...tp sekali klik dpt 1 sen jek...kedekut betul advertlets ni...ahahaha...jgn aku kena ban udah :P ...tp advertlets ni tade la kedekut sgt...even org masuk blog ko tanpa klik iklan pon still dpt duit...cuma ciput je la...

tp tension la jugak...patutnya bg la byk sket kalo org klik kan?hehe...aku pon tak paham mcm mana diaorg kira...

nuffnang ni ok la sket...skali org klik dpt 15 sen...tp pesal la org tak nak klik nuffnang aku?huhuhu...apa kata korang tolong klik? ahahahhaha:P

1 comments:

Redlomo said...

try cuba http://www.nufftag.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...